PL

Zapłać raz i bądź użytkownikiem
Premium na całe życie!

BASIC

. filmy 2 min maks.
. rozdzielczość 720p.
. pamięć 1 GB
. licencja darmowa


Darmowe
VIDEO


. filmy 10 min maks.
. rozdzielczość HD 720p.
. pamięć 10 GB
. osobista obsługa klienta
. licencja na całe życie



69 zł
DVD

. filmy 20 min maks.
. rozdzielczość HD 720p.
. pamięć 100 GB
. Nagrywaj na DVD
. osobista obsługa klienta
. licencja na całe życie





119 zł
PRO

. filmy długość   nieograniczona
. rozdzielczość Full HD   1080p.
. pamięć nieograniczona
. nagrywaj na DVD
. Obsługa klienta VIP
. licencja na całe życie







249 zł
EXPERT

. filmy długość nieograniczona
. rozdzielczość 4K 2160p.
. pamięć nieograniczona + RAW
. nagrywaj na DVD
. obsługa klienta VIP
. Licencja na użytek komercyjny
. indywidualne szkolenie 30min
. Licencja na całe życie

749 zł
Członkostwo na całe życie... Co to znaczy ? -> NIEOGRANICZONA licencja na używanie programu !

Nasze oferty premium nie działają na zasadzie abonamentu (czyli płatności miesięcznej).
U nas masz członkostwo na całe życie płacąc jednorazowo.
Jest to jedyna swojego rodzaju oferta. Innowacja Kizoa!

Co to oznacza?
  • Płacisz raz i nie musisz odnawiać członkostwa
  • Masz dostęp do swojego konta Premium zawsze i wszędzie tam, gdy masz internet
  • W każdej chwili możesz zmienić ofertę na wyższą, płacisz tylko różnicę w cenie

  • O dalsze istnienie Kizoa nie musisz się martwić. Jesteśmy na rynku od 2007 roku i będziemy do Twojej dyspozycji jeszcze wiele lat :-)

    Jak mogę zapłacić za konto Premium?
    Możesz zapłacić w prosty sposób za pomocą kart kredytowych takich jak Visa, Mastercard, American Express itp., lub przez PayPal oraz przelewem.


    Czy moja płatnośc jest bezpieczna ?
    Płatności na naszej stronie odbywają się przez bank Société Générale, który specjalizuje się w płatnościach internetowych, gwarantując najwyższy stopień bezpieczeństwa. Poza tym nigdy nie zapisujemy numerów kart bankowych.


    Czy mogę później zmienić ofertę na wyższą ?
    Oczywiście, możesz w każdej chwili zmienić ofertę na wyższą. Kwota, którą już zapłaciłeś/-łaś za aktualną ofertę zostanie zliczona na poczet nowej oferty, co oznacza, że zapłacisz tylko różnicę w cenie. Nie masz żadnej niekorzyści zmieniając ofertę!



    Czy mogę dostać zwrot ?
    W przypadku problemów technicznych oczywiście zwrócimy Ci pieniądze.


    Czy dostanę rachunek?
    Jeśli potrzebujesz rachunku, zwróć się do naszej obsługi klienta, a wystawimy Ci go od ręki.


    Czy mogę skasować swoje konto ?
    Byłoby nam bardzo smutno, gdybyś chciał/-a nas opuścić i porzucić swoje kreacje, ponieważ masz u nas członkostwo na całe życie bez dalszych płatności. Jeśli mimo wszystko pragniesz skasować konto skontaktuj się z obsługą klienta.